« SO902i発売日予想! | Main | FOMA 702i 商品説明会 »

January 19, 2006

明日なる!(アスナル金山)

2006年1月17日(火)、名古屋市中区金山にある「アスナル金山」に行ってきました!


このショッピング施設はいつできたのだろう?名古屋人として今まで行ったことがないのはどうかとも思いますが・・初めて足を踏み入れました!(車では何度か目の前を通ったんですけどね・・。)

車を立体駐車場に停めて(寒いので)急いで店内に入ろうと思ったのですが、なんと屋外っだのです・・。
誰かに屋内だと聞いていた訳でもなく勝手に決めつけていたのですが・・ショックでした。

060117_154402


とりあえず可愛い雑貨屋さんなどを見たりしていたのですが、体が冷えてきたので1Fにある「ALOHA TABLE MuuMuu Coffee&Cocktails 」というハワイアンカフェ&ダイナーでコナコーヒーを頂いて体の内側から温めました。(最初に頂いたのがぬるかったので熱いのに交換してもらっちゃいました・・。)

13


そして気合いを入れて「成城石井 」でお買い物をしました!
普段は見ないような海外の食材などもあり、思わず買い過ぎてしまいました・・。 
満足! 満足!

14


「柿安 三尺三寸箸」や「パステリア・トペ」や「news DELI」など気になるレストランがたくさんあったので、今度はぜひ食事を頂きに訪れたいと思いました!


それから千種にできた「イオン千種ショッピングセンター」にも立ち寄ってショッピングをしました!(これまたお初です・・。)
こちらは屋内なので、ゆっくりとのんびり楽しむことができました!といっても購入したのはほとんど食材ですが・・。

1Fには東京の中目黒駅にある「KALDI COFFEE FARM(カルディコーヒーファーム)」がありました!(他にもたくさんあると思いますが・・。)
このお店は入れたてのコーヒーを飲ませてくれて、しかも海外の珍しい食材がいっぱい置いてあるので好きなのです!やっぱり買い過ぎてしまいました・・。

store_in_nakameguro


2Fの「VILLAGE VANGUARD(ヴィレッジヴァンガード)」にはカメラマンの友達の本が大きく紹介されていてビックリしましたが、なんだか嬉しかったです!

060117_175202


帰りに鶴舞駅の北にある「青蓮(セイレン)」という中華料理屋さんで坦々麺などを頂きました!

15

とてもスパイシーで本場の四川の味(よく知りませんが・・。)を感じることができました。他に春巻きや炒飯も頂きましたが・・。
それより隣のおじさま達が話していた美味しいタイ料理のお店がどこなのかが気になります・・。


部屋に戻ってさっそく購入したマシュマロをパンに塗り、こんがり焼いて頂きました!

060117_200701


美味しかった~! 食べ過ぎだ~!

|

« SO902i発売日予想! | Main | FOMA 702i 商品説明会 »

Comments

I believe that is among the such a lot important information for me. And i'm glad reading your article. But should commentary on some normal issues, The website taste is great, the articles is really excellent : D. Excellent activity, cheers

Posted by: pure de garcinia cambogia | January 17, 2015 at 02:32 AM

Right away I am going away to do my breakfast, later than having my breakfast coming yet again to read other news.

Posted by: lose weight fast | August 20, 2014 at 01:27 AM

It is indigenous to parts of Africa and Asia, and West and Central Africa. A combination of all these changes allows for natural weight loss supplements that has created a stir in the weight loss process two to three times the weight loss abilities of garcinia. The plant was found to be effective forr weight loss, there are three ways iin which garcinia cammbogia aids in weight loss.

Posted by: your domain name | May 21, 2014 at 06:55 PM

Following satiety dosage curbs your appetite and redyces your calorie intake amount. Losing weight is aong the biggest problems both for women and men. Don't waste youhr time on other items like I did. It's tough to measure if Garcinia Garcinia Cambogia Clinical Trials is hydroxycitric acid HCA, that increases the burning of stored fat.

Posted by: http://webbhopper.com/ | March 22, 2014 at 10:52 PM

How To Pick The Rght garcinia cambogia extract with 60 hcaa Option. Serotonin is a neurotransmitter that has a shape similar to a small pumpkin shaped fruit and commonly grows in Australia and south Asia. Now, I get people asking me whhy didd I decide to expose this goldmine, which is the procesws by which the carbohydrates is converted to fat.

Posted by: http://salamspace.com/ | March 22, 2014 at 06:00 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/41668/8217974

Listed below are links to weblogs that reference 明日なる!(アスナル金山):

« SO902i発売日予想! | Main | FOMA 702i 商品説明会 »