« うに・いくら丼 ! | Main | DOCOMO SH900iS ! »

July 09, 2005

Seaside Vibration !

2005年6月25日(土)、ギャル(死語?っていうかギャル?)4人で静岡県の御前崎へ遊びに行きました!

10時45分、名古屋インター出発!

東名高速で静岡方面へ。浜名湖サービスエリアで休憩をして、菊川インターまで行きました。
そこからは37号線を進んで行くのですが、「イベント会場→」という看板がたくさんあって道がわからなくてもその通りに進めば辿り着けるぐらい親切でした。

かなりの渋滞を覚悟していたのですが、全く渋滞知らずで会場近くまで辿り着けました。(駐車場の手前でちょっとだけ渋滞になりましたが・・。)
駐車場からはシャトルバスで会場に向かいました。約10分間バスに揺られ、やっと目的地の「御前崎マリンパーク」に到着です!

普段は海水浴場になっているマリンパークですが、今日は1日「Seaside Vibration(シーサイド バイブレーション)」という名の「TUBE TOWN」なのです!
入口からたくさんの人達で賑わっていました。

2


私達はまず腹ごしらえということで、海の家「前田屋」で焼きそばを頂きました。

3


「前田屋」は去年のアルバムの映像に登場した海の家が再現されているのですが、メンバーのサインが書いてあるサーフボードなどが置いてあって撮影スポットになっていました。

4


それからとなりの「ウクレレ ショップ」へ行きました。
ここではウクレレの販売(既に売り切れ)コーナーやウクレレ教室がありました。

ちょうど何回目かのウクレレ教室が開催されていたので見学しました。
赤いアロハシャツを着た落合先生という面白い先生に生徒が20人ぐらいかな~?自分のウクレレを持参してきている人もいればレンタルしている人もいて、レベルもさまざまでした。
もう少し早く来ていれば参加できたのにな・・。 チ~ン。

1

そしてこの中から上手な人が何人かライブのステージに上がり演奏をするようです。
なんとTUBEとセッションです!!


それから「TUBE HISTRY展」を見ようと近くまで行ってみると長蛇の列ができていました・・。
スタッフに尋ねてみると1時間半ぐらい並ばないと入れないと・・。

そんなには並べません・・。


ライブまでには時間があったので、海の方へ行ってみました!
海岸近くにはジェットスキーやマリンジェットが並んでいました。午前中にはそれらのデモンストレーションや試乗が行われていたようです。

私達は堤防の上で海を見ながら素敵な時間を過ごしました。何もしないでボーっとしていただけですが、とっても気持ちが良かったです。

7


いよいよライブ会場へ!

席はあまり良くなかったのですが・・。(無いと思っていたビジョンがあったので、まだ救われました。)
ただスピーカーの真横で、耳がおかしくなりそうなぐらいの大音量だったので、途中から耳栓をしていました・・。(それぐらいでバッチリでした!)

約2時間のライブはあっという間に終わってしまいました。
野外のスタジアムライブのような派手な演出がある訳でもなくてちょっと淋しいかな?という感じもあったのですが、これはこれでまったりとしてまた違った良さがありました。


ライブが終わり、私達は「TUBE HISTRY展」へ一目散に向かいました。そして1番に入場しました!

デビュー当時からのCDや写真、衣装やギターなどが展示されていました。

5

そして出口には「BOAT!BEAT!HEART!KYOTEI!」のCMのポスターや等身大パネルがあり、メイキングビデオが流れていていました。

6


たくさんの屋台に後ろ髪を引かれながらも会場を後にして、シャトルバス乗り場に行こうと思ったのですが・・想像を絶する人の数でいつになるかわからない状態・・。

そんなには待てません・・。

ということで、すぐ横にあった「海鮮なぶら市場」で食事をすることにして、私はイクラ丼を頂きました。

10


1時間ぐらいしてから外に出るとまだ少し列ができてましたが、並んでほとんど最終のバスで駐車場まで行きました。
渋滞を覚悟していたのですが、スムーズに帰ることができました!

お疲れさまでした~!

|

« うに・いくら丼 ! | Main | DOCOMO SH900iS ! »

Comments

I pay a quick visit day-to-day a few web sites and websites to read articles or reviews, but this weblog presents feature based content.

Posted by: Ada | November 01, 2015 at 01:51 AM

An intriguing discussion is definitely worth comment. I do believe that you ought to publish more about this subject matter, it might not be a taboo subject but usually people don't talk about these subjects. To the next! All the best!!

Posted by: Marcela | October 03, 2015 at 07:14 PM

This is my first time pay a visit at here and i am actually impressed to read all at alone place.

Posted by: Numerology | October 02, 2015 at 07:45 PM

This cut in HGH level within bodies appears a primary consideration in the reason we develop age related indications. Hype about HGH has arrived in the direction of mind of medical community and general public visual, to some extent anticipated tests done in the last couple of ages. On study, 12 males outdated 61 to 81 received needles of synthetic HGH triple per week for a few months. One other hurdle on how to use HGH is the danger of harsh difficulties. Athletes could be the first to grasp HGH. the natural way very creative minds made possible him or her to learn about forming various problems with The good news is that the HGH of these aerosols can be in fresh sort, that even change the design regarding HGH chemical, meaning they would do not work. Although HGH treatments costs between $800 and $3500 every month, your capacity to pay is justly looked at seems to be evaluated at Kingsberg specialized. You may be moreover spending money a treatment may possibly certain to boost HGH degrees therefore making you feel young right away. webpage on the best places to spend money on hgh online If also you're searching for excellent webhost please visit Despite these added advantages, the what exactly is HGH online business shows several of side effect which is able to happen as you take HGH. skin slim for his/her

Posted by: www.beststeroids.net | September 21, 2015 at 01:33 AM

Tingling, redness, burning, pain and irritability are possible prodrome symptoms of herpes in men.

Posted by: herpes medication over the counter usa | September 19, 2015 at 08:41 AM

Hmm it looks like your site ate my first comment (it was super long) so I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog writer but I'm still new to everything. Do you have any recommendations for first-time blog writers? I'd certainly appreciate it.

Posted by: Fallout Shelter Cheats | September 15, 2015 at 12:10 PM

The natural cure for herpes will teach you all the natural treatments that are proven secure and efficient.

Posted by: Harris | August 22, 2015 at 07:37 AM

Dental antiviral medication such as Acyclovir may also be prescribed to reduce the severity of the infection.

Posted by: Katherina | August 21, 2015 at 05:35 PM

While gaming in general whether, computer gaming without ever dragonvale cheats yahoo answers having to spend these boring time. Black Bird Your boss treats you well out of iPhone users is online gaming.

Posted by: dragonvale cheats | August 20, 2015 at 10:12 PM

Have you ever thought about writing an ebook or guest authoring on other blogs? I have a blog based on the same subjects you discuss and would really like to have you share some stories/information. I know my visitors would enjoy your work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.

Posted by: chwilowki1.jimdo.com | August 16, 2015 at 08:48 PM

You've got some interesting info here, well written as well as your website is user-friendly.

Posted by: male enhancement stamina | August 16, 2015 at 03:34 AM

Life would become boring, it is from the mobile gadgets across the city that one piece treasure cruise booster include the standard version also.

Posted by: one piece treasure cruise hack | August 06, 2015 at 05:54 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/41668/4732917

Listed below are links to weblogs that reference Seaside Vibration !:

« うに・いくら丼 ! | Main | DOCOMO SH900iS ! »